Translate

Thursday 26 June 2014

Weekly Hot Pick for Boracay, Philippines


   Paradise Bay Resort Boracay – 3.5 Star
   What’s nearby

·                                 Tulubhan Beach 0 km / 0 mi
·                                 Lagutan Beach 0 km / 0 mi
·                                 Boat Station 3 0.9 km / 0.6 mi
·                                 Talipapa Market 1.1 km / 0.7 mi
·                                 Tambisaan Beach 1.2 km / 0.8 mi
·                                 Tambisaan Jetty Port 1.2 km / 0.8 mi
·                                 Boat Station 2 1.4 km / 0.8 mi
·                                 Boracay Butterfly Garden 1.4 km / 0.9 mi
·                                 Manoc Manoc Beach 1.5 km / 0.9 mi
·                                 Cagban Jetty Port 1.5 km / 0.9 mi
·                                 Cagban Beach 1.6 km / 1 mi
·                                 D'mall Boracay 1.6 km / 1 mi
·                                 Crocodile Island 1.6 km / 1 mi
·                                 Budget Mart 1.7 km / 1.1 mi
·                                 Boat Station 1 1.8 km / 1.1 mi

·                                 The preferred airport for Paradise Bay Beach & Watersport                                 Resort is Caticlan (MPH Godofredo P. Ramos) 3.7 km / 2.3 mi.



Please go to www.hotroomdeals.com for the latest updates.

No comments:

Post a Comment