Translate

Wednesday 18 June 2014

Weekly Hot Pick for Barcelona, Spain


Condado – 3 Star
What’s nearby

·                                 Foto Colectania Foundation 0.4 km / 0.2 mi
·                                 Hospital Clinic 0.8 km / 0.5 mi
·                                 Casa Vicens 0.9 km / 0.5 mi
·                                 Fundacio Sunol 0.9 km / 0.6 mi
·                                 Baro de Quadras Palace 1 km / 0.6 mi
·                                 Casa Mila 1 km / 0.6 mi
·                                 Teatreneu 1.1 km / 0.7 mi
·                                 Fundacio Joan Brossa 1.2 km / 0.7 mi
·                                 Bulevard Rosa 1.2 km / 0.8 mi
·                                 Barcelona Egyptian Museum 1.3 km / 0.8 mi
·                                 Montaner Palace 1.3 km / 0.8 mi
·                                 Fundacio Antoni Tapies 1.3 km / 0.8 mi
·                                 Casa Batllo 1.4 km / 0.9 mi
·                                 Casa Amatller 1.4 km / 0.9 mi
·                                 Museu del Perfume 1.4 km / 0.9 mi

·                                 The preferred airport for Condado is Barcelona (BCN Barcelona Intl.) 12           km / 7.4 mi.
             


  Please go to www.hotroomdeals.com for the latest updates.

No comments:

Post a Comment