Translate

Thursday 22 May 2014

Weekly Hot Pick for Siem Reap, Cambodia


·                                 Siem Reap Royal Residence 0.9 km / 0.6 mi
·                                 Royal Garden 1 km / 0.6 mi
·                                 Angkor National Musuem 1 km / 0.6 mi
·                                 Angkor Shopping Center 1 km / 0.6 mi
·                                 Lucky Mall Super Market 1.2 km / 0.8 mi
·                                 Wat Preah Prom Rath 1.3 km / 0.8 mi
·                                 Angkor Trade Center 1.3 km / 0.8 mi
·                                 Wat Damnak 1.5 km / 0.9 mi
·                                 Psar Chaa Market 1.5 km / 1 mi
·                                 Pub Street 1.5 km / 1 mi
·                                 Siem Reap Art Center 1.6 km / 1 mi
·                                 Angkor Night Market 1.8 km / 1.1 mi
·                                 Preah Norodom Sihanouk Angkor Museum 2.6 km / 1.6 mi
·                                 Cambodian Cultural Village 4.3 km / 2.6 mi
·                                 Angkor Golf Resort 5.5 km / 3.4 mi
·                                 The preferred airport for Borei Angkor Resort & Spa is Siem Reap                  (REP Siem Reap Intl.) 7.7 km / 4.8 mi.



Please go to www.hotroomdeals.com and click on ‘Weekly Hot Picks’ for the latest updates. 

No comments:

Post a Comment