Translate

Saturday 31 May 2014

Weekly Hot Pick for Hanoi - Home to One of UNESCO's World Heritage, Halong Bay


TIRANT HOTEL, HANOI

·                                 Thang Long Ca Tru Theatre 0.1 km / 0.1 mi
·                                 Thang Long Water Puppet Theatre 0.2 km / 0.1 mi
·                                 Ngoc Son Temple 0.3 km / 0.2 mi
·                                 Hang Gai Street 0.3 km / 0.2 mi
·                                 Bach Ma Temple 0.3 km / 0.2 mi
·                                 Hoan Kiem Lake 0.5 km / 0.3 mi
·                                 Hanoi Old City Gate 0.5 km / 0.3 mi
·                                 St. Joseph Cathedral 0.6 km / 0.4 mi
·                                 Vietnamese National Tuong Theatre 0.6 km / 0.4 mi
·                                 Dong Xuan Market 0.6 km / 0.4 mi
·                                 Trang Tien Plaza 0.9 km / 0.6 mi
·                                 Vietnam Revolution Museum 1.1 km / 0.7 mi
·                                 Hoa Lo Prison Museum 1.1 km / 0.7 mi
·                                 Hanoi Opera House 1.1 km / 0.7 mi
·                                 Vietnam Women's Museum 1.1 km / 0.7 mi
·                                 


Please go to www.hotroomdeals.com and click on ‘Weekly Hot Picks’ for the latest updates.

No comments:

Post a Comment